Even geen internet

21 juli 2013 - Ambositra, Madagaskar

even een korte update. De laptop die ik te leen heb, gaat met mijn buurjongen mee naar Antananarivo. Even geen laptop dus en ik weet ook niet voor hoe lang. Donderdagmiddag gaan wij voor 2 daagjes naar Remi dus een van die dagen zal er een blog verschijnen. Als het goed is, is er bij Nordine, de dochter van Honorine nog een jongen die een laptop heeft maar voor hoelang hij hier nog is weten wij niet.

1. Marika:
    21 juli 2013
    Zondagavond 21 juli 2013

Dag meiden,

Even geen internet dus...veel plezier en succes bij alles wat jullie gaan doen nu zonder laptop
  2. Marika:
    21 juli 2013
    ..huh zo raar, ik had nog meer getypt voor jullie maar zodra ik op Reactie plaatsen heb gedrukt verschijnt er maar één zinnetje?
  3. Marianne:
    22 juli 2013
    Ik wacht jullie verhaal af,liefs van mij
  4. Ramona:
    hoi amber en liesbeth

Wat een mooie blog, indrukwekkend om te lezen wat jullie mee maken. Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's.
    Ik hoop dat jullie snel van de vlooien af zijn.

Ik wacht de volgende blog geduldig af:-)

Gr ramona
  5. Ramona:
    22 juli 2013
    Vlooienvanger: Zet in de avond -in de onverlichte(!)- kamer een diep bord met water neer en giet daar een laagje olie of afwasmiddel op. Dan zet je midden in het bord 'n houdertje met een brandend waxinelicht. Vlooien komen in het donker op het licht af, door het het laagje olie of afwasmiddel kunnen ze niet meer wegspringen en verdrinken. Enkele avonden herhalen. Gebruik hier géén brandbare olie voor, maar olijf-, zonnebloem- of maisolie.

Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen :-) gr ramonaRamona